2013. július 12., péntek

Vámpírnaplók 8. A vasászok: Fantom - kritika #3

Vámpírnaplók 8. A vadászok: Fantom - Lisa Jane Smith


Tartalom: Kísért a múlt…
Elena Gilbert és barátai megmentették Fell’s Churchöt az elpusztítására törő ördögi szellemektől, a város felszabadítása azonban nagy árat követelt: Damon Salvatore életét.
Damon halála mindent megváltoztat. A vámpírtestvérek, Damon és öccse, Stefan sokáig ádáz küzdelmet vívtak Elena szerelméért. Most, hogy Damon halott, Stefan és Elena végre egymáséi lehetnek. De miért álmodik Elena mégis folyton Damonról?
Miközben Damon iránti érzelmei egyre mélyülnek, Fell’s Churchben újabb sötét erő ébred. Elena megjárta már a poklok poklát, de ez a démon semmihez sem fogható, amivel eddig szembesült. A gonosz egyetlen célja, hogy megölje őt és minden szerettét.

Személyes vélemény: Hűha.. Azt kell mondanom, ez a könyv csalódást okozott nekem. Olvastam az eddigi összes részt, és azokban szinte faltam L. J. Smith szavait, de ez... Hát, hogy is fogalmazzak szépen, elég unalmas volt. A 7. részbe az írónő, úgy tűnt, beleadta szívét-lelkét, de ezt mintha nem is ő alkotta volna. Miközben olvastam, ásítoznom kellett. Igaz a mondás, miszerint a csúcson kell abbahagyni. Senki se értsen félre, olvasható a könyv, de valahogy jobbra számítottam. Végig azt vártam, mikor lesz már az a nagy bumm, amikor lélegzetvisszafojtva olvasom, hogy mi történik. Ehelyett csak az vártam, hogy mikor lesz vége. Aki olvasta az eddigi könyveket, annak azt ajánlom, hogy vegye úgy, hogy a 7. volt az utolsó.
 Ráadásul Elena még mindig nem tudja eldönteni, hogy kit válasszon. Kezd unalmassá válni, pedig én szeretem az ilyen történeteket, és imádtam a Vámpírnaplók összes többi részét, még a sorozatot is végig néztem. Szóval pont én vagyok az, akinek ez kellett volna, hogy tetsszen. Annyira vártam, hogy megjelenjen, és pofára is estem. L. J. Smith már nem tud semmi újat kitalálni, és amit alkotott, elég gyatrára sikerült.
Nem mondom, hogy nem voltak benne izgalmas pillanatok, mert ez nem lenne igaz. Néha nem tudtam letenni se, de ez az érzés hamar tovaszállt.

Pontozás: 10/5

Niki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése