2013. március 2., szombat

Novellaverseny #2

NOVELLA VERSENY

Téma: Címből történet
Feladat: Ahogyan a cím is mondja,megadok nektek pár címet,nektek pedig egy hozzá kapcsolódó történetet kell írnotok. Lehet természetfeletti,romantikus,hétköznapi ... egyszóval bármi. :) 
Beküldési határidő: Március 20.
Eredményhirdetés: Március 24.

Akkor a címek:

1. Halhatatlanságra ítélve

2. Sápadt hercegnő

3. Ketrecbe zárt madár

4. Egy régi babaház

5. Esti csend

6. A hercegnő vére

7. Holnap megmentem a világot
 

A műveket kommentbe vagy e-mailbe küldhetitek el. :)



11 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én jelentkeznék a versenyre, a novellát pedig még ma, vagy a hétfői nap folyamán szerintem küldöm is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Denise!:)

      Örülök neki,várjuk a novelládat:)

      Törlés
  2. Helló!
    Ismét itt vagyok, és jelentkeznék. És bár már megírtam a novellát rá (!), csak később fogom elküldeni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)

      Örülünk ,hogy jelentkezel ,várjuk a novellát!:)

      Törlés
  3. Szia, jelentkezni szeretnék! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Szeretnék jelentkezni, ha nem nagy probléma.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szeretnék jelentkezni, ha nem nagy probléma.

    VálaszTörlés
  6. Szia. Én is szeretnék jelentkezni.:)

    VálaszTörlés
  7. Szia!Jelentkeznék a novella versenyre! :)

    VálaszTörlés
  8. Hello! Én is jelentkeznék! :)

    VálaszTörlés