2013. február 8., péntek

Blogkezdés + #1 Novellaverseny

Hello Bloggerek! 

Köszöntök mindenkit a blog megnyitóján! :D *tapsvihar, meghajlás *
Remélem sikeres lesz az oldal és lesz pár rendszeres látogató. Mint már olvashattátok ez az oldal novella versenyekkel, kritikákkal (blog,könyv,film) és még egyéb másról is szólhat, ha még eszembe jut valami. :)) Chatbe várom az ötleteket és a véleményeket!

xoxo. * Yunoo


...............................................................................................................

NOVELLA VERSENY

Mivel ez az első novella verseny,amire remélem sokan jelentkeznek,valami különlegessel akarom kezdeni! :) Remélem ihletet kaptok!
Téma: A világ képekben!
Feladat: Megadok pár képet, nektek pedig arról kell történetet írni. Lehet szomorú,vidám,vicces,horror,fantasy ... vagyis minden téma, amihez csak kedvet kapsz!
Adj címet a történetnek és írd le ,hogy melyik képet választottad!:)
Eredmény hirdetés:   Feb. 20
Akkor jöjjenek a képek: 


1.


2.

3.

4.

5.

6.

7.




A műveket ide kommentbe és e-mailbe küldhetitek.




27 megjegyzés:

  1. Szia, szeretnék jelentkezni s versenyre!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)

      Rendben, nagyon köszönöm, akkor várom a novelládat!:3

      xoxo. * Yunoo

      Törlés
  2. Ha nem gond, küldenék egy novellát a versenyre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Dehogyis gond, nagyon örülök neki,hohy jelentkezel :)

      Törlés
  3. Szia! Szeretnék jelentkezni :)
    Az a kérdésem, hogy meddig küldjem el a novellát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Nagyon örülök neki,köszönöm:)
      Legkésőbb: Feb. 18 :)

      Törlés
  4. Szia. Ha még lehet akkor jelentkeznék a versenyre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,természetesen lehet:)
      Köszönöm és várom a novelládat!:)

      Törlés
    2. Juj elfelejtettem neked leírni e-mailben a kép sorszámát én a négyest választottam :)

      Törlés
  5. Szia, én is szeretnék jelentkezni a versenyre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon örülök neki,akkor várom a novelládat :)

      Törlés
  6. szia.:) én is szeretnék jelentkezni, bár még át kell gondolnom.:) de most pontosan hova is kell küldeni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,nagyon örülök,hogy jelentkezel:) Vagy ide kommentbe küld a novellát ,vagy az e-mail címemre :yuno.12@freemail.hu

      Törlés
  7. Szia! Én is szívesen jelentkeznék, bár még átgondolom. Valószínűleg igen, bár ez lenne az első, szóval kicsit ráparáztam most, miközben írtam ezt a komit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Nagyon örülök,hogy jelet kezel és nem kell parázni:)
      Akkor várom a novelládat :)

      Törlés
  8. szia :) én is szeretnék jelentkezni :)

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Szia. Lehet még jelentkezni? :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Remélem, hogy még lehet jelentkezni!
    És ha lehet, akkor meddig kell leadni a novellákat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,természetesen még lehet jelentkezni:)
      Legkésőbb Feb. 18-ig:)

      Törlés
  12. Kedves Yuno Gasai!
    Én is jelentkeznék, ha még lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen lehet,nagyon örülök neki,várom a novelládat!:)

      Törlés
  13. Szia!
    Azt láttam, hogy február 20. az eredményhirdetés, de elküldeni meddig kell?
    Még nem biztos, hogy írok, de kacérkodok a gondolattal :)

    VálaszTörlés
  14. Szia én már megis írtam a novellát! Szóval jelentkeznék! El is küldöm neked e-mailbe!

    VálaszTörlés